Du er her:

Vores pædagogiske værdigrundlag

Vi skaber attraktive og meningsfulde rammer for børnene.

SFO skaber attraktive og meningsfulde rammer for børnene i SFO-tiden. Der drages omsorg for det enkelte barn og vi støtter børnene i at udvikle en forståelse for egen og andres livskvalitet og værdier.

Børnene tilbydes forskellige værkstedsaktiviteter og de har mulighed for fysisk udfoldelse på vores udearealer og skolens gymnastiksale.

Børnene tilbydes eftermiddagsmad ved totiden i overensstemmelse med skolens kostpolitik.

Vi fokuserer på en god omgangstone og en ordentlig adfærd inden døre (ikke løbe og råbe), oprydning og omtanke over for hus, materialer og andre mennesker.

Skolepædagogernes samarbejde med lærerne i Indskolingen, medvirker til at skabe et sammenhængende og udviklende indskolingsforløb for det enkelte barn.

Forældresamarbejdet foregår gennem den daglige kontakt/dialog, forældremøder, skole-hjem-samtaler, kontaktforældremøder og skolebestyrelsens arbejde.